jueves, 23 de noviembre de 2006

Tota pedra fa paret i tot retard cabreja (per petit que sigui)

Ahir vaig tornar amb el tren que habitualment agafo, el 05031 que hauria d'arribar a les 21:25 a Torredembarra. Arribo cinc minuts tard, «només son cinc minuts» podeu pensar. Si, però si els sumeu al que es van acumulant cada dia veureu el temps que la Maleïda Renfe pot robar-vos en una sola setmana!!

El viatge passa ràpid perquè em submergeixo en la lectura. Diuen que Harry Bosch és el Marlowe del segle XXI. Encara hi ha algunes novel·les de les que és protagonista i no he llegit. Vaig trobar una edició de butxaca de "City of Bones" que em referma en la meva admiració per Michael Connelly.



Minuts que m'ha robat la Maleïda Renfe: 6
Temps robat acumulat des de l'inici del blog: 1 h 03'

No hay comentarios: